Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Discussions about games from the past, present, and future.

Moderators: Runa, Dazzy

User avatar
Posts: 9228
Joined: Wed Sep 26, 2012 2:09 pm
Location: United Buttdom
Custom Rank: BUTTCRY

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby MisterHentai » Tue Dec 09, 2014 8:18 am



It's certainly nice looking and more "animated" too.

I wonder how bad the PS3 version will look. :lol:
Dragon's Dogma: Dark Arisen

PC | Pawn: Minami | Level: | Vocation: Ranger | Inclination: Challenger/Mitigator
PC | Pawn: Rena | Level: | Vocation: Fighter | Inclination: Ultilitarian/Scather
PS3 | Pawn: Minami | Level: | Vocation: Sorcerer | Inclination: Challenger/Utilitarian

Porter
User avatar
Posts: 2520
Joined: Sun Nov 04, 2012 7:36 am
Location: Italy
Custom Rank: Marie's my waifu kthx

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby raidergale » Tue Dec 09, 2014 9:05 am

That dancing minigame :lol:

User avatar
Posts: 9228
Joined: Wed Sep 26, 2012 2:09 pm
Location: United Buttdom
Custom Rank: BUTTCRY

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby MisterHentai » Tue Dec 09, 2014 9:38 am

Dat 80's Pastah Disco/Eurobeat. :dats: :LOL:

Dem two gurls in the background. :dats:
Dragon's Dogma: Dark Arisen

PC | Pawn: Minami | Level: | Vocation: Ranger | Inclination: Challenger/Mitigator
PC | Pawn: Rena | Level: | Vocation: Fighter | Inclination: Ultilitarian/Scather
PS3 | Pawn: Minami | Level: | Vocation: Sorcerer | Inclination: Challenger/Utilitarian

Porter
User avatar
Posts: 2520
Joined: Sun Nov 04, 2012 7:36 am
Location: Italy
Custom Rank: Marie's my waifu kthx

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby raidergale » Tue Dec 09, 2014 10:04 am

I think 0 is coming to the West btw, this is the PR contact list Sony released on its press site (with personal contact info censored out :LOL:)

Image

As you can see it lists both Yakuza 5 and Yakuza 0, so you never know :P

Site Admin
User avatar
Posts: 10354
Joined: Sat Aug 18, 2012 3:15 am
Location: With Grant Gustin :ggl:
Custom Rank: WestAllen best ship.

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby Dazzy » Tue Dec 09, 2014 10:08 am

Will Yakuza 5 on PS4 be overseas too? I only saw them say PS3 on the blog, nothing about PS4 :/ Id prefer having the PS4 version if I decided to get into the series lol.
Image
All I wanna do, is come runnin' home to you, come runnin' home to you.
And all my life I promise to, keep runnin' home to you, keep runnin' home to you.

User avatar
Posts: 9228
Joined: Wed Sep 26, 2012 2:09 pm
Location: United Buttdom
Custom Rank: BUTTCRY

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby MisterHentai » Tue Dec 09, 2014 10:12 am

Yakuza 5 is PS3 only.

I kept thinking there was a PS4 version, probably because I kept getting confused with Ishin! as that was the first to go cross-generation. :rage:
Dragon's Dogma: Dark Arisen

PC | Pawn: Minami | Level: | Vocation: Ranger | Inclination: Challenger/Mitigator
PC | Pawn: Rena | Level: | Vocation: Fighter | Inclination: Ultilitarian/Scather
PS3 | Pawn: Minami | Level: | Vocation: Sorcerer | Inclination: Challenger/Utilitarian

Porter
User avatar
Posts: 2520
Joined: Sun Nov 04, 2012 7:36 am
Location: Italy
Custom Rank: Marie's my waifu kthx

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby raidergale » Tue Dec 09, 2014 10:20 am

Yeah, Yakuza 5 was released in December 2012, no PS4 back then and they never ported the game since the PS4 is not doing that great in Japan :LOL:

Site Admin
User avatar
Posts: 10354
Joined: Sat Aug 18, 2012 3:15 am
Location: With Grant Gustin :ggl:
Custom Rank: WestAllen best ship.

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby Dazzy » Tue Dec 09, 2014 10:49 am

Oooooh I thought I heard someone say it was on PS4 too lol.
Image
All I wanna do, is come runnin' home to you, come runnin' home to you.
And all my life I promise to, keep runnin' home to you, keep runnin' home to you.

Porter
User avatar
Posts: 458
Joined: Fri Jan 04, 2013 9:51 pm
Location: Japan
Custom Rank: Gimme Gimme Octopus

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby 06pori » Tue Dec 09, 2014 1:47 pm

raidergale wrote:Yeah, Yakuza 5 was released in December 2012, no PS4 back then and they never ported the game since the PS4 is not doing that great in Japan :LOL:

someguy working...
http://mrgameboy20xx.deviantart.com/art ... -489185152

noesis's GMD support are insufficient
and this guy making tool for SEGA GMD (same format with Yakuza/BinaryDomain GMD)
http://dev.cra0kalo.com/?p=43
unfortunately he seems to have already lost interest :(

Porter
User avatar
Posts: 2520
Joined: Sun Nov 04, 2012 7:36 am
Location: Italy
Custom Rank: Marie's my waifu kthx

Re: Ryu ga Gotoku/Yakuza series

Postby raidergale » Tue Dec 09, 2014 2:02 pm

Oh yeah, I know about that, I think he said he's still working on it but since there's not a lot of interest he's going quite slowly, which is a shame since I really want to convert some models :/

What I meant is that SEGA didn't port the PS3 game to the PS4, they started making cross-platform games starting from Ishin :)

PreviousNext

Return to Game Talk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest