Model Dibs

Post your works in progress here!

Moderators: Runa, Dazzy

Porter
User avatar
Posts: 458
Joined: Fri Jan 04, 2013 9:51 pm
Location: Japan
Custom Rank: Gimme Gimme Octopus

Re: Model Dibs

Postby 06pori » Mon Mar 24, 2014 11:20 pm

Bluej97 wrote:Welcome back Rexiiiiiiiiiiil ! All of us missed you ! :hug: :D


Marie rose will be released on the 26th, I'll still be dibbing her btw xD

Blue!!! she has already been delivered!
get on with it plzzzz!!!
CAN'T WAIT HER!! :faphand:

Porter
Online
User avatar
Posts: 6302
Joined: Mon Aug 20, 2012 12:57 pm
Location: A house
Custom Rank: ლ(╥﹏╥ლ)

Re: Model Dibs

Postby RoxasKennedy » Tue Mar 25, 2014 3:48 am

WAIT

DOA LOLITA WUZ ALREADY RELEASED???

:o I CAN FINALLY MAKE TEH 14 Y/O JAPANESE SCHOOLGIRL OC I ALWAYS WANTED TO DO

:oh:
Hey guys, Marlboro-Chan here

Image

Porter
User avatar
Posts: 744
Joined: Thu Sep 26, 2013 4:35 am
Location: France
Custom Rank: Hachikuji molester

Re: Model Dibs

Postby Saskeni » Tue Mar 25, 2014 5:24 am

Ahah, yeah Marie Rose , i will surely do some render with it :megusta:

That will make a nice change from all those big breasts

I hate big boobs :notsure:

Moderator
User avatar
Posts: 6525
Joined: Sun Aug 19, 2012 9:59 am
Location: The Land of the Free
Custom Rank: Fappy Bird

Re: Model Dibs

Postby iheartibuki » Wed Mar 26, 2014 6:12 pm

06pori wrote:
iheartibuki wrote:Can I haz dibz on Strider Hiryu if zee game ist extractable? :herp:

you dibs dat yet?
ah, if you okay, i think port Strider Hiryu from UMvC3
so if you do yourself, then ill send you the model data


Hey pori I was actually talking about the new Strider game, but if you can send me the UMvC3 version that would be great too. :D
"They’re not only moron but also Galapagosian Lolita Complexed Chicken."





Porter
Online
User avatar
Posts: 6302
Joined: Mon Aug 20, 2012 12:57 pm
Location: A house
Custom Rank: ლ(╥﹏╥ლ)

Re: Model Dibs

Postby RoxasKennedy » Thu Mar 27, 2014 3:42 am

I actually have his files from MVC3, cuz I wanted to port him, but I don't think I will :XD:

I could send them to you later :D
Hey guys, Marlboro-Chan here

Image

Moderator
User avatar
Posts: 6525
Joined: Sun Aug 19, 2012 9:59 am
Location: The Land of the Free
Custom Rank: Fappy Bird

Re: Model Dibs

Postby iheartibuki » Thu Mar 27, 2014 7:24 am

Thanks, Poxy, p0ri-san already sent the files to me. :D Now I just have to figgur out how to get this bad boy into Blender. :pi:

BTW I'm just planning to do the standard costume and colors, you can have the alternates if you want. :)
"They’re not only moron but also Galapagosian Lolita Complexed Chicken."





Site Admin
User avatar
Posts: 7676
Joined: Sat Aug 04, 2012 7:38 pm
Location: Torrance, CA
Custom Rank: Kitty pu tu tu lay!

Re: Model Dibs

Postby semory » Thu Mar 27, 2014 12:08 pm

octo-pussy!

Porter
User avatar
Posts: 458
Joined: Fri Jan 04, 2013 9:51 pm
Location: Japan
Custom Rank: Gimme Gimme Octopus

Re: Model Dibs

Postby 06pori » Thu Mar 27, 2014 12:47 pm

:LOL:
Image

Site Admin
User avatar
Posts: 7676
Joined: Sat Aug 04, 2012 7:38 pm
Location: Torrance, CA
Custom Rank: Kitty pu tu tu lay!

Re: Model Dibs

Postby semory » Thu Mar 27, 2014 12:48 pm

hahaha i was actually telling iheartiforgetti to get his priorities in order

Moderator
User avatar
Posts: 6525
Joined: Sun Aug 19, 2012 9:59 am
Location: The Land of the Free
Custom Rank: Fappy Bird

Re: Model Dibs

Postby iheartibuki » Fri Mar 28, 2014 1:28 am

YESSIR! :D
"They’re not only moron but also Galapagosian Lolita Complexed Chicken."





PreviousNext

Return to Work in Progress

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest